27.09.2018 | 10:00

26 вересня 2018 року Івано-Франківським обласним центром зайнятості проведено семінар-навчання з працівниками, відповідальними за ведення діловодства в міських, районних, міськрайонних філіях Івано-Франківського обласного центру зайнятості, Івано-Франківському міському центрі зайнятості, Івано-Франківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.

«Якісне ведення діловодства в службі зайнятості має велике значення, оскільки забезпечує якісну роботу організації. Усі документи мають відповідати інструкції з діловодства і тут важливу роль відіграють фахівці, відповідальні за ведення діловодства», наголосив директор Івано-Франківського обласного центру зайнятості Василь Цимбалюк.

Про діловодство як важливий чинник ефективної організації роботи установи поінформував Григорій Горбаль, заступник директора Івано-Франківського обласного центру зайнятості.

Олег Кричун, провідний інспектор з питань запобігання та виявлення корупції Івано-Франківського обласного центру зайнятості, надав інформацію про результати аналізу недоліків та упущень в системі документообігу (діловодства) обласного центру зайнятості, виявлених в процесі службових перевірок, розслідувань та реагування на звернення громадян.

Також фахівці отримали інформацію про дотримання правил ведення діловодства в міських, районних міськрайонних філіях Івано-Франківського обласного центру зайнятості та роботу в системі «Інтегра-флоу 2016», в т.ч. щодо реєстрації вхідних, вихідних, внутрішніх документів.

На завершення семінару-навчання на конкретних практичних завданнях фахівці удосконалили навички роботи в системі «Інтегра-флоу 2016».