06.03.2019 | 11:34

В рамках впровадження інституту кар’єрних радників 5 березня 2019 року вчетверте було проведено тренінг для фахівців філій Івано-Франківського обласного центру зайнятості та Івано-Франківського міського центру зайнятості щодо опанування функцій реєстратора.

Основним завданням тренінгу було конкретизувати вміння фахівців щодо відпрацювання навичок, визначення основних професійних функцій та компетенцій реєстратора.

Тарас Басюга, заступник директора Івано-Франківського обласного центру зайнятості, наголосив на важливості опанування фахівцями навичок ефективної комунікації з клієнтами, які потрібні для виконання функцій реєстратора, тому що реєстратор ­ працівник, який першим зустрічає відвідувача служби зайнятості, з’ясовує його очікування і потенціал.

Галина Бакай, заступник начальника відділу організації сприяння працевлаштуванню Івано-Франківського обласного центру зайнятості, звернула увагу присутніх на тому, що інститут кар’єрного радника є невід’ємною частиною служби зайнятості в рамках сучасної реформи, ознайомила присутніх з професійними функціями реєстратора.

За допомогою вправ та демонстраційних рольових ігор учасники проаналізували конкретні робочі ситуації процесу реєстрації, подоланню психологічного опору, відпрацювали навички встановлення та утримання контакту з клієнтом, дізналися як оптимізувати роботу реєстратора.

Також було проведено навчання щодо визначення психофізіологічного клімату умов праці під час трудової діяльності, що формують поняття «професійного вигорання». Фахівець І категорії відділу організації сприяння працевлаштуванню Івано-Франківського обласного центру зайнятості Христина Ріпа за допомогою різноманітних вправ та тестових методик проаналізувала рівень працездатності фахівців з метою профілактики емоційного та професійного вигорання.

Такі заходи дають можливість фахівцям служби зайнятості більш професійно надавати соціальні послуги клієнтам, удосконалити свої вміння, навички та компетентності.