12.04.2019 | 11:07

Відповідь на питання: «Які функції виконує адміністратор ресторану та салону краси?» слухачі групи «А-15» Івано-Франківського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості з’ясовували під час нещодавніх відвідин Гостинного двору «Забава» та салону краси "Cocos Beauty Space".

Загальну характеристику професії адміністратора ресторану, що входить в його обов’язки, розкрила власниця Гостинного двору «Забава» Лариса Кобилів. Як правильно організувати виробничий процес, зустріч відвідувачів в ресторані, прийом замовлень, розробку планів проведення банкетів, фуршетів, та інших урочистих заходів, контроль за роботою персоналу в залі, тестування та навчання офіціантів, ведення всієї необхідної документації - про це розповіла головний адміністратор Світлана Панченко. 

У сьогоднішній динамічний час управління салоном краси є досить складною роботою, яку неможливо виконати завдяки стандартним простим схемам управління.

«Необхідний кваліфікований фахівець, який зможе вміло керувати виробничими процесами, грамотно розподіляти роботу серед персоналу», – так вважає засновниця консалтингової агенції «Business Help» Леся Дністрянська. В ході зустрічі вона поділилась досвідом створення та веденням власного бізнесу, зокрема роботою в проекті «Cocos Beauty Space». На власному прикладі довела, що успіх досягається, якщо є жага до роботи та бажання досягти поставленої цілі.

Ми щиро сподіваємось, що яскраві приклади успішного ведення бізнесу та бачення сучасного адміністратора очима роботодавців змотивує слухачів Івано-Франківського центру професійно-технічної освіти ДСЗ до вдосконалення своїх професійних знань. Також висловлюємо подяку власниці Гостинного двору «Забава» Л.Кобилів та засновниці консалтингової агенції «Business Help» Л.Дністрянській за змістовну зустріч.