16.07.2019 | 11:39

«Впровадження в роботу інституту кар’єрного радника дало змогу розмежувати та упорядкувати виконання функцій, завдань та обов’язків реєстратора, кар’єрного радника та в подальшому сприятиме чіткому розумінню мети звернення клієнтів, визначенню тих послуг, які може отримати особа», - ділиться досвідом роботи директорка Калуської міськрайонної філії Івано-Франківського обласного центру зайнятості Світлана Довганич, яка виконувала функції реєстратора.

Також вона зауважує, що кар’єрні радники мають на меті мотивувати людей до праці, надавати індивідуально орієнтовані послуги, зробити шукачів роботи мобільними й підготовленими гравцями на ринку праці та, в кінцевому результаті, підвищують шанси та можливості для працевлаштування громадян.

З метою покращення якості надання послуг даний працівник повинен стати ланкою між клієнтом та потенційним роботодавцем, де ключовим показником ефективності їх роботи буде швидкість і якість працевлаштування.