25.02.2020 | 11:24

Чи знаєте Ви, що кожен третій випускник шкільного закладу обирає собі професію стихійно, без всебічного аналізу реальних та потенційних ресурсів? Часто-густо професійний вибір здійснюється під впливом випадкових факторів, сумнівних порад чи авторитетів, гонитви за престижністю. Вчителі, соціальні педагоги, психологи загальноосвітніх навчальних закладів, володіючи актуальною інформацією щодо конкурентоспроможних спеціальностей і потреб ринку праці, а також маючи ресурси та відповідний інструментарій з орієнтації молоді на необхідні професії, в значній мірі можуть допомогти школярам в їх професійному визначенні. З цією метою нещодавно Івано-Франківським міським центром зайнятості проведено методичний семінар з питань організації профорієнтаційної роботи з педагогічним колективом ЗОШ № 18.

Найважливішою умовою успішної реалізації профорієнтаційних заходів з учнями старшого шкільного віку є щира зацікавленість у цьому самих педагогічних працівників школи, можливість безпосереднього щоденного контакту з учнями.

Таким чином, профорієнтаційна робота з учнівською молоддю повинна спрямовуватися на формування в неї професійної перспективи – розгорнутих у часі життєвих планів, спрямованих на вибір професії і ствердження себе як суб’єкта професійної діяльності.