06.09.2019 | 15:27

З метою інформування безробітних та незайнятих громадян про вакансії Управління патрульної поліції у Івано-Франківській області 5 вересня 2019 року в приміщенні Тисменицької районної філії Івано-Франківського обласного центру зайнятості проведено презентацію роботодавця.

Старший лейтенант Управління патрульної поліції Богдан Капущак ознайомив присутніх з основними вимогами до кандидатів на службу у патрульну поліцію: вік від 20 до 35 року; повна загальна середня або вища освіта; наявність посвідчення водія категорії «В»; відсутність судимості; вільне володіння українською мовою; фізичне здоров’я та моральна стійкість.

Б.Капущак зазначив, що призначення на службу в поліцію здійснюється через конкурсний відбір. Конкурс до лав поліції складається з 5-ти етапів: подача заявки на сайті патрульної поліції, де потрібно заповнити анкету, тестування, медичне обстеження, перевірка фізичної підготовки і заключний етап - співбесіда. Стати поліцейським не так просто, проте дуже реально.

Зі слів представника поліції, також існує непогана можливість піднятися кар’єрними сходами. Все буде залежати від особистості поліцейського, від його старанності в роботі та постійного самовдосконалення. Внаслідок цього – отримання більш високого звання.

Зустріч пройшла в дружній атмосфері. Безробітних цікавили обов'язки поліцейського при проведенні патрулювання, розмір заробітної плати, перспективи кар’єрного росту, особливості служби в поліції, соціальний пакет. Патрульний радо спілкувався з присутніми, розповідав про специфіку роботи, відповідав на питання та надав інформаційні матеріали щодо працевлаштування до Патрульної поліції України.