06.08.2020 | 09:27

З метою інформування шукачів роботи щодо обслуговування та надання послуг державної служби зайнятості у період карантинних заходів безпеки громадян 5 серпня 2020 року працівниками відділу активної підтримки безробітних Івано-Франківського міського центру зайнятості  проведено вебінар із загальних питань зайнятості.

Завдяки даному виду комунікації сьогодні, в умовах карантину, є реальна змога обмінятися необхідною інформацією з клієнтами, поінформувати їх про перспективи працевлаштування, права та обов’язки, умови призначення виплати матеріального забезпечення, а також ознайомитись із можливостями використання вебресурсів державної служби зайнятості для отримання додаткових знань та компетенцій.

У ході спілкування наголошувалось на необхідності зареєстрованим безробітним впродовж 10 робочих днів після завершення карантину надати до центру зайнятості оригінали документів. На завершення заходу усі бажаючі мали змогу отримати відповіді на запитання, які їх цікавили.

Якщо Вас цікавлять ці та інші запитання, які виникають в процесі здійснення пошуку роботи, приєднуйтесь до нас онлайн, слідкуйте за анонсами на сторінці Івано-Франківського міського центру зайнятості в мережі Фейсбук та приєднуйтесь до вебінарів.

Всім бажаємо здоров’я та вдалого пошуку роботи!