11.11.2016 | 09:48

З метою сприяння саморозвитку особистості старшокласника, розвитку вмінь та навичок, необхідних для забезпечення належного рівня формування професійних планів на майбутнє згідно стану ринку праці регіону, Яремчанським міським центром зайнятості 9 листопада для учнів 8-х класів Микуличинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів проведений профорієнтаційний урок, в якому взяли участь 60 учнів.

Оскільки правильний вибір професії зумовлює моральне задоволення, позитивну самооцінку, високу продуктивність праці, якість продукції та є точкою, в якій сходяться інтереси особистості та суспільства, поєднання особистих і загальних інтересів, а завдання профорієнтації полягає в ознайомленні учнів з професіями та правилами їх вибору, вихованні спрямованості на самопізнання як основу професійного самовизначення; формуванні вміння зіставляти свої здібності з вимогами щодо набуття конкретної професії, складанні на цій основі реального плану оволодіння професією, а також забезпеченні розвитку професійно важливих якостей особистості.

При проведенні заходу учні мали можливість відтворити основну формулу вибору професії «Хочу»-«Можу»-«Треба», розширили уявлення про професії народного господарства, перспективи професійного зростання та майстерності, визначили правила вибору професії, а також уміння адекватно оцінювати свої можливості відповідно до вимог обраної професії та прийшли до  висновку, що успішність професійного самовизначення старшокласників залежить від сформованості їх ціннісної орієнтації, життєвих ідеалів у професійній сфері.

При підведенні підсумків заходу учні перерахували можливі помилки, яких слід уникати під час професійного вибору: поділ професій на "престижні" й "непрестижні"; ототожнення навчального предмета з професією; перенесення ставлення до людини - представника професії на саму професію; вибір професії під чиїмсь впливом; застарілі уявлення про характер праці у сфері матеріального виробництва.