11.07.2019 | 11:36

У рамках запровадження інституту кар’єрного радника директори філій Івано-Франківського обласного центру зайнятості та міського центру зайнятості працювали на посадах реєстраторів.

Спробувала себе в цій ролі і директорка Рожнятівської районної філії Надія Атаманчук.

«Хочу зазначити, що реєстратор повинен бути не тільки фахівцем, який добре виконує свої функціональні обов’язки, має відмінні знання законодавства та місцевого ринку праці, але першочергово – це добрий психолог, який знаходить підхід до кожного клієнта, відчує його потреби, надасть психологічну підтримку. Одразу ж під час першої зустрічі реєстратор повинен встановити контакт з шукачем роботи, з’ясувати, яку ціль людина ставить, при зверненні до служби зайнятості, надати інформаційно-консультаційні послуги», - зауважує вона.

Також Н.Атаманчук звертає увагу, що важливим у цій роботі є мотивувати людину до праці, вивчити та запропонувати всі можливі варіанти зайнятості, враховуючи її знання, вміння, навички та побажання. Саме цей фахівець формує перше враження про службу зайнятості тих, хто переступає поріг установи, і від якості наданих йому послуг залежить імідж служби зайнятості та розв’язання основного завдання – працевлаштування кожного, хто звернувся за допомогою.

«Нововведення дають можливість максимально використати індивідуальний підхід до кожного клієнта служби зайнятості», - наголошує директорка Рожнятівської районної філії.