20.11.2020 | 17:26

У приміщенні Верховинської районної філії Івано-Франківського обласного центру зайнятості 20 листопада 2020 року проведено семінар з роботодавцями на тему «Служба зайнятості відкрита для всіх та кожного (у тому числі для осіб з інвалідністю)».

Відкрила захід Марія Семенюк, директор Верховинської районної філії, яка розповіла про стан ринку праці у районі, роль служби зайнятості та її функції.

Згідно з Конституцією України кожна людина має право на працю, яку вона вільно обирає або на яку вільно погоджується. Для реалізації трудових прав та забезпечення належного рівня свого майбутнього, працівники повинні вимагати від роботодавця легального оформлення трудових відносин через укладання трудового договору, регламентацію трудових відносин відповідно до чинного трудового законодавства. Незареєстровані працівники позбавлені права на відпустку, права на оплату лікарняних та допомогу по безробіттю, права не працювати у вихідний та святковий день, права на охорону праці.

Галина Потяк, начальник відділу взаємодії з роботодавцями поінформувала про спектр послуг для роботодавців. Ознайомила з Порядком компенсації витрат у розмірі єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування роботодавцям, які працевлаштовують за направленням центру зайнятості громадян,  що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню або працевлаштування в пріоритетних видах економічної діяльності строком на два роки, впродовж року компенсуються фактичні витрати в розмірі єдиного внеску.  Інформувала про зміст статті 14 Закону України «Про зайнятість населення» щодо додаткових гарантій у сприянні працевлаштуванню учасників бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення.

Також учасників поінформували  про впровадження сучасного сервісу – «Електронний кабінет роботодавця», доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера чи телефона підключеного до мережі інтернет.

Присутнім дано відповіді на всі запитання, що виникали в ході обговорення.