13.09.2019 | 09:05

Для працівників Івано-Франківського обласного центру зайнятості, Івано-Франківського міського центру зайнятості та філій Івано-Франківського обласного центру зайнятості, які надають профорієнтаційні послуги, з 10 по 12 вересня 2019 року проведено короткотермінові спеціалізовані тренінги на тему: «Ефективна робота з клієнтами».

Тема актуальна для учасників як ніяка інша, адже ефективна взаємодія та спілкування з шукачами роботи, учнівською та студентською молоддю, колегами, соціальними партнерами – це складова діяльності працівників служби зайнятості, які працюють у сфері «людина-людина». Маючи значне навантаження на роботі, не кожен фахівець знаходить вдосталь часу, аби відшукати інформацію про найбільш дієві, ефективні техніки та прийоми взаємодії. А вони є. І саме вони були у фокусі уваги учасників згаданого тренінгу.

Мета тренінгового заняття була визначена організаторами заходу (Івано-Франківським обласним центром зайнятості) як «самопізнання та самоприйняття, підвищення рівня психологічної готовності працівників служби зайнятості до ефективної комунікації з зайнятим та незайнятим населенням шляхом вдосконалення комунікативної та емоційної компетентності, розширення поведінкового репертуару, реагування в типових і конфліктних ситуаціях для надання більш якісних та ефективних профорієнтаційних послуг фахівцями».

Відкрив дані заходи директор Івано-Франківського обласного центру зайнятості Василь Цимбалюк, який наголосив, що проведення таких тренінгів дає можливість підвищити якість проведення профорієнтаційної роботи з різними категоріями населення, використовуючи кращий досвід, що значно підвищує професійну компетентність, яка є однією із вагомих складових результативної діяльності служби зайнятості.

Тренінговий формат зустрічі зумовив позитивний результат засвоєння нових знань та вдосконалення вмінь. Лише 20% теоретичної інформації та аж 80% практики дали можливість учасникам актуалізувати та розширити знання з теми тренінгу, переглянути своє ставлення до обговорюваної теми, а найголовніше, відпрацювати необхідні прийоми, техніки та методи спілкування під час практичних інтерактивних вправ.

Як зазначили учасники тренінгу: «Ми навіть не могли подумати, що 8 годин промайнуть як мить. Було продуктивно, корисно, цікаво та весело».

Фахівці з профорієнтації брали активну участь в рольових іграх, виконували рухливі вправи, працювали в малих групах та парах, вели різноманітні дискусії, - і це ще не повний перелік методів активної роботи тренінгової групи. Такий формат навчання забезпечує до 90% оволодіння потрібною інформацією.

Після проходження тренінгу, застосування отриманих знань та навичок залежатиме вже від самих учасників, адже вони на своєму робочому місці щоденно закріплюють та вдосконалюють отриманні на тренінгу навички. І не лише самі використовують нові прийоми та техніки, а й навчають цього своїх колег та клієнтів.