20.09.2019 | 09:46

19 вересня 2019 року в Івано-Франківському обласному центрі зайнятості відбувся тренінг на тему: «Комунікативна компетентність фахівця та управління стресом в організації». У тренінгу взяли участь заступники директорів, начальники відділів надання соціальних послуг та начальники відділів організації працевлаштування населення, міських, районних та міськрайонних філій Івано-Франківського обласного центру зайнятості.

 

«Спілкування з відвідувачем є частиною професійної діяльності працівника, без якого надання послуги клієнту неможливе. Постійне спілкування з людьми, більшість з яких переживають не найкращі часи внаслідок безробіття, вимагає від фахівців служби зайнятості оволодіння новими методами роботи, підвищення власної компетенції та безперервного самовдосконалення», - зазначив заступник директора Івано-Франківського обласного центру зайнятості Тарас Басюга.

За допомогою тематичних дискусій, різних вправ, роботи в групах учасники тренінгу відпрацьовували методи щодо створення довірливої атмосфери у взаємодії з безробітними, вчилися слухати, чути та розуміти свого співрозмовника, формулювати запитання, перефразовувати їх для уточнення інформації, регулювати власні емоції.

Також, під час заходу говорили про те, як не втратити життєву енергію, зберегти оптимізм, не «вигоріти» емоційно. Учасників тренінгу ознайомили з поняттям «синдром професійного вигорання», стресом та його позитивними і негативними сторонами, про те, що саме відбувається з організмом людини, коли вона потрапляє у стресову ситуацію.  За допомогою інтерактивних вправ визначили якою є їх стресостійкість. Отримали інформацію про те, які існують шляхи попередження «синдрому професійного вигорання», ознайомились з методами та техніками управління стресом, оволоділи експрес-технікою управління стресовою ситуацією на робочому місці.

Інтерактивна форма заходу дозволила кожному присутньому поділитися своїми думками та досвідом, а дружня атмосфера в групі сприяла глибокому аналізу себе та розумінню шляхів удосконалення своєї роботи.

Подібні заходи мають важливе значення для кожного працівника, тому що вони допоможуть у покращенні сприятливого психологічного клімату, розвитку комунікативних навичок та забезпеченні розвитку і досконалості професійного процесу.