27.02.2019 | 20:00

У Болехівській міській філії Івано-Франківського обласного центру зайнятості 26 лютого 2019 року відбувся тренінг для фахівців з опануванням функцій реєстратора та кар’єрного радника Це захід з циклу тренінгів, які проводяться в рамках впровадження інституту кар’єрного радника.

Основною метою заходу, що проводився є конкретизація функцій і обов’язків реєстратора та відпрацювання навичок процесу реєстрації від моменту коли клієнт заходить до філії, до того часу, поки йому не буде підібрано вакансію та видано направлення на працевлаштування або призначено першу зустріч із кар’єрним радником.

Розпочинаючи захід, заступник директора Івано-Франківського обласного центру зайнятості Тарас Басюга зосередив увагу учасників заходу на формування у фахівців розуміння ними основних професійних компетенцій реєстратора та кар’єрного радника, підвищення ефективності надання індивідуальних послуг для шукачів роботи, прискорення їх працевлаштування, оволодіння навиками ефективної комунікації.

Тренер, заступник начальника відділу організації сприяння працевлаштуванню Івано-Франківського обласного центру зайнятості Галина Бакай, зазначила, що впровадження інституту кар’єрного радника є невід’ємною складовою реформування служби зайнятості та важливим кроком до вдосконалення надання якісних послуг щодо працевлаштування незайнятого населення.

На тренінговому занятті було розглянуто загальні аспекти реформування системи надання послуг, в інтерактивному режимі відпрацьовувались елементи практичної діяльності фахівців з питань зайнятості, які поєднують функції кар’єрного радника та реєстратора. Це функціональне забезпечення, порядок дій, структура співбесіди, ймовірні бар’єри взаємодії з клієнтом та шляхи їх подолання.

Учасники заходу з цікавістю виконували запропоновані завдання і брали участь в інтерактивних вправах. Зокрема проаналізували конкретні робочі ситуації процесу реєстрації, відпрацювали навички встановлення та утримання контакту з клієнтом, дізналися, як оптимізувати роботу реєстратора та уникнути конфліктних ситуацій.

На завершення заходу фахівці філій мали можливість поставити доповідачам ті питання, вирішення яких дасть можливість підвищити ефективність надання соціальних послуг клієнтам служби зайнятості.