13.02.2020 | 17:35

13 лютого 2020 року в Івано-Франківському обласному центрі зайнятості проведено семінар-навчання з працівниками міських, районних та міськрайонних філій Івано-Франківського обласного центру зайнятості та Івано-Франківського міського центру зайнятості на тему «Якість надання соціальних послуг шукачам роботи та зареєстрованим безробітним – головний акцент у роботі кар’єрних радників».

Розпочав захід заступник директора Івано-Франківського обласного центру зайнятості Тарас Басюга, який поінформував про результати діяльності Івано-Франківської обласної служби зайнятості за січень 2020 року та пріоритети у роботі служби зайнятості на 2020 рік.

Він зазначив: «Робота філій обласного центру зайнятості та міського центру зайнятості має бути якісною, злагодженою і спрямованою на задоволення кадрових потреб роботодавців та якнайшвидше повернення безробітних громадян до трудової діяльності».

Ігор Сливінський, начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню Івано-Франківського обласного центру зайнятості, наголосив на тому, що фахівці служби зайнятості у своїй роботі повинні постійно дотримуватись чинного законодавства щодо надання якісних послуг безробітним, а також коректно їх відображати в базі даних ЄІАС.

Про організацію роботи щодо працевлаштування вразливих на ринку праці груп населення, соціального супроводу при працевлаштуванні та після працевлаштування за підходом кейс-менеджменту надала інформацію  заступник начальника відділу організації сприяння працевлаштування Івано-Франківського обласного центру зайнятості Галина Бакай.

Начальник відділу організації профорієнтації Івано-Франківського обласного центру зайнятості Людмила Сірко розповіла учасникам навчання про особливості надання профорієнтаційних послуг клієнтам служби зайнятості.

Про ефективність організації професійного навчання зареєстрованих безробітних розповіла Тетяна Коробейко, заступник начальника відділу організації профнавчання Івано-Франківського обласного центру зайнятості, зазначивши, що професійне навчання безробітних є одним з актуальних інструментів зниження рівня безробіття, підвищення якості трудового потенціалу.

На завершення заходу, заступники директорів та начальники відділів філій обласного центру зайнятості мали можливість обмінятися досвідом практичної роботи у напрямку підвищення якості надання послуг клієнтам служби зайнятості та поставити доповідачам ті питання, вирішення яких дасть можливість підвищити ефективність надання соціальних послуг клієнтам служби зайнятості.