Експерти з працевлаштування звертають особливу увагу на резюме потенційного кандидата на працевлаштування. Дивляться на тему резюме, чи є супровідний лист, а також на те як він складений. Потім відкривають сам документ і власне той час, який витрачається на усвідомлення того чи варто занурюватися далі, триває приблизно 6 секунд.

Тобто, спочатку людина вцілому сканує своїм зором ваш документ і якщо там є щось, що відповідає вакансії, то вона звісно приділить час на його опрацювання. Якщо ж нічого цікавого не буде знайдено, то, скоріш за все, вашу заявку закриють і більше до неї не повернуться.

Власне, розглянемо на що ж в першу чергу звертають увагу. Перша позиція – це ваші особисті дані, поточна посада, організація, де ви наразі працюєте, а також попередній професійний досвід. Слід також зазначити в своєму резюме назву організацій та період роботи на них.

Друга позиція – це ключові слова, що використовуються в описі вакансії, які інформують про обов’язки та наявність професійних вмінь та навичок, необхідних на тій чи іншій посаді. Тобто, якщо у вакансії вказано, що шукають маркетолога, а у вас написана позиція «спеціаліст з управління проєктами», ви просто можете не потрапити до розгляду.

Ці дуже прості речі полегшують і збільшують ваші шанси на те, що ключові слова будуть знайдені. Тому, коли ви бачите вакансію, яку хоче укомплектувати роботодавець, адаптуйте своє резюме так, щоб вказана роботодавцем вакансія відповідала зазначеній у вашому резюме. При цьому, щоб збільшити ваші шанси на успіх, прості моменти ключових слів ви можете взяти з вакансії і перенести у своє резюме.