Як зробити кар'єру - це питання хвилює не тільки вчорашніх випускників, але й професіоналів (багато людей роками працюють на одному і тому ж місці і не можуть просунутися по службі).
Якщо ви мрієте або тільки замислюєтеся про побудову кар'єри, тоді вам треба задуматися над тим, якими якостями потрібно володіти і що робити, для швидкого просування по службі.
1. Головна умова успішного кар'єрного росту, як би банально це не звучало, любов до своєї роботи. Давно доведено, що успіх кар'єрного зростання безпосередньо залежить від задоволеності людини своєю роботою, від того чим вона займається. Тому важливо спочатку вибрати професію до душі, а тільки потім думати про побудову кар'єри.
2. Підвищення в посаді залежить не тільки від щирого бажання робити свою роботу, а й від щирого бажання домогтися кар'єрного росту на цьому підприємстві. Позитивний настрій, впевненість у своїх силах, впевненість у тому, що ви заслуговуєте просування по кар'єрних сходах і обов'язково його досягнете - дасть позитивний результат.
3. Постійний професійний ріст - одна з умов кар'єрного зростання на підприємстві. Важливе постійне вдосконалення, самостійний пошук і отримання нових знань. Не надійтеся виключно тільки на знання, які ви можете отримати в компанії, на яку працюєте, відстежуйте і впроваджуйте позитивний досвід інших компаній. У вас має бути щире бажання поліпшити якість своєї роботи, це позитивно позначиться на вашому кар'єрному зростанні.
4. Для того, щоб вчасно справлятися зі своїми обов'язками і ще мати час на самоосвіту і самовдосконалення, треба вміти максимально оптимізувати робочий час. Саме самоорганізація дозволить вам навчатися більш ефективно і цілеспрямовано планувати свою діяльність.
5. Досить часто для того, щоб отримати підвищення, треба виділитися своїми успіхами, показати результат, зробити так, що б ваші заслуги були помічені і оцінені. Подобається вам це чи ні, але кар'єрне зростання на підприємстві часто наслідок самореклами.
6. Кар'єрного зростання можна досягти тільки за умови, що ви вмієте ладити з людьми. Звичайно, професіоналізм, енергійність високо цінуються, але якщо ви вносите сумбур в роботу колективу, постійно перебуваєте в стані конфлікту, у справі і без критикуєте своїх колег, ведете себе зарозуміло - це говорить про вас як про людину, яка не вміє йти на компроміси і знаходити спільну мову з людьми. У цьому випадку перспективою кар'єрного росту навіть і не пахне - керівництво, незважаючи на ваші очевидні заслуги, буде відноситься до вас з настороженістю.
7. Якщо ви спрямовані наверх, хочете удосконалюватися і рости, вам треба навчитися приймати критику і навчитися цінувати зауваження. Критика з боку кваліфікованої, професійної людини може вам бути корисна, до неї треба прислухатися, тим більше, якщо вона зачіпає виключно робочий процес. А ось злостиві нападки, які часто є проявом заздрості, не варто приймати близько до серця.